-->

понеділок, 24 вересня 2012 р.

The Neighbours, про таких сусідів мріє кожен / Everyone dreams of those Neighbours

Сьогодні у рубриці «Музичний фреш» молода але дуже крута і перспективна команда із красивого міста Івано –Франківська, - The Neighbours. Будемо бесідувати із  вокалістом  Сашею і милою дівчиною Лідою, що грає на ритм гітарі.


- Ліда розкажи будь-ласка нашим читачам з чого все почалось, як народився гурт The Neighbours? І  що надихнуло на назву?
-  Все почалося з того, що мій знайомий робив концерт на день Валентина, ну і я з Олею вирішили зробити невеличкий мінімалістичний дует «Melange» (з французької перекладається як суміш), в якому я просто співала під акомпанемент піаніно. Після концерту якось несподівано знайшовся Саша, то ж ми вже сформувалися в складі тріо, а до фортепіано додалося дві гітари. Щодо назви, то ми названі на честь нашої клавішниці, прізвисько якої Сусідка, тому й ми теж стали сусідами:)
- ЩО надихає вас на нові композиції ??? можливо кожен з вас моє своє, особливе джерело натхнення ???
Ліда: Я надихаюся творчістю гуртів Сoldplay, Keane, The Fray, Maroon 5 та Крихітка, а також подіями у моєму житті та віршами українських поетів.
Саша: Мене надихають мої проблеми або моє піднесення. З музикантів я надихаюся творчістю Adele, The Pretty Reckless, Florence and the machine, Walk off the warth, Zaz, Gym Class Heroes.
Оля: Ну думаю, кожен своє натхнення знаходить в різних місцях і людях. Комусь достатньо побачити, поговорити з коханою людиною,а комусь знайти натхнення в природі, або в звичайних речах що оточують. Особисто в мене приходить величзне натхнення,коли я слухаю інструментальні твори сучасних композииторів, творців, або просто фортепіанны або скрипковы кавери на пісні які мені подобаються. З моїх улюблених інструментальних виконавців це є Ludovico Einaudi, Rob Costlow ,Solas.

- ВИ усі дружите віддавна чи музика поєднала вас?
Ліда : З Олею моя дружба триває вже понад 10 років, а от з Сашею нас поєднала лише музика:)
Оля: Ну дружні стосунки ,які тривають вже більше, ніж 10 років. є тільки у двох учасниць . Вже в дитинстві ми були «музикантами», писали пісні, знімали відеокліпи на пісні наших кумирів. Так із звичайної розваги зчасом, це переросло в серйозне захоплення, яке кожен з нас хоче розвивати. Із третім учасником нас дійсно пов’язала музику, це зовсім незнайома нам людина,яка дійсно за короткий час стала нам рідною)
- Хто які ролі виконує у колективі: тексти, музика, аранжування і т д.???
- В гурті є троє учасників: Саша – соло-гітара, вокал, Ліда – ритм-гітара, вокал, Оля – клавіші. Щодо самого створення пісень, то їх створюємо я з Сашею, при чому чіткого поділу щодо текстів та музики немає. Досить часто пісні народжуються серед ночі в скайпі, а на репетиціях ми вже доводимо їх до ладу.
- Знаю що ви уже досить популярні ) популярність полегшує вам життя, стосунки із іншими чи ні??

Ліда: Хіба що збільшилася кількість знайомих та друзів у контакті:)
Оля: Популярності аж такої великої немає. Пізнають переважно підлітки, або учні які навчаються в тих закладах, що і ми. Хоча після виступів на Радіо і джемі. аудиторія таки збільшилась. Ну не ускладнює ,це точно.

- НА закінчення хочу спитати про плани на майбутнє ? чи бачите реальні перспективи для своєї творчості тут, чи плануєте вирушити у більш сприятливе місце ???
- На це питання поки складно дати відповідь, адже цього року я і Саша закінчуємо школу, а там вже ніхто не знає, куди нас поведе життя. Але поки в нас плани дописати альбом, зробити квартирник разом з франківським репером та нашим другом С23 та виступити десь поза межами нашого міста.

- Що ж дякую вам за гарну музику і приємну розмову )))
The Neighbours: раді були поспілкуватись )))

автор: Василь ЯВОРСЬКИЙ
спеціально для сайту YOUNGSOUL


Enhanced by Zemanta

Немає коментарів:

Дописати коментар