-->

четвер, 27 вересня 2012 р.

Це тобі....

Його руки ніжно гладили моє волосся, легкий вітерець кружляв над нами, наче наспівуючи якусь, уже доволі знайому , пісню. Зелені навколо дерева танцювали під чудну мелодію природи. Сонечко пестило нас обох своїм промінням, так по особливому, ніби світило лише для нас . Ми сид і ли у височенній траві і вдихали незрівнянні похощі гір. Ти знаєш, як це воно: знаходитись на вершечку самої гори і відчувати, що Ти! володар всього. Він не говорив, ми просто сиділи.
Та й про що можна було розмовляти, коли ми втікли від світу, ніхто не знає, де ми ... так не хочеться повертатись до дому, там знову проблеми, питання , де ти була. А тут спокій,   я нарешті з коханою людиною, лише тут ми забули про наш вік, соціальний статус, про те, що бути разом ми практично не зможем, доведеться зустрічатись таємно. Але я не бажаю про це думати. Краще насолоджуватися цією невимовною красою Карпат, адже лишилось ще так мало часу.

Жити б тут з тобою, у нас був би чудовий будиночок, садок, прекрасний краєвид.О, як я заздрю травам, квітам, деревам, горам... Ми ще довго мовчали, ніхто із нас не насмілювався порушити цю приємну мелодійну тишу. Він дивився мені у вічі такими поглядом, наче просив вибачення за ті перешкоди, що створила нам доля. Т и не хвилюйся, людина сама пише життя, і велике бажання здатне побороти долю. Ніхто з нас в цьому не винен. Ми немов спілкувалися телепатично. Так піднесено було на душі, ми зовсім не помічали час. Мобільні наш і б у ли вимкнені, ми були далеко від того нікчемного світу, як у раю.

Ніщо і ніхто нас не турбували. Цілісінький день лише ти і я. Так довго ми цього прагнули, але ніхто не осмілювався зробити перший крок. Але почуття росло, і стало вже таким сильним, що приховувати його було фактично нереально, а можливо доля в нашій зустрічі і нам не потрібно вважати її такою поганою, а навпаки дякувати, що вона звела нас, решта все неважливо... Ти знаєш, якщо ти справді захочеш, щоб ми були разом, то ми будем, незважаючи нінащо, варто лише вірити, я знаю . Коли людина дорослішає, вона слабка перед життям, кориться йому і   втрачає віру, а я сильна, і тебе теж навчу бути сильним, ми подолаємо усі перешкоди, наше майбутнє буде таке,як ми захочем, т і льки не згуби надію, у нас все буде прекрасно . Уже шоста вечора, нам потрібно помаленько спускатися до дому. Ми йшли, розмовляючи про спільну справу, але думали ми л и ше про одне, про нас ... 

 Присвячено А... 

 автор: Анна Літинська (м. Борислав)

Немає коментарів:

Дописати коментар