-->

вівторок, 18 вересня 2012 р.

Твій перший поцілунок

Важко сказати як це - знайти в пам'яті спогад про перший поцілунок. Мій перший поцілунок, - справжній в засос, стався в таборі. Але за досить незвичних обставин: на той час мені дуже подобалася одна дівчина. А звали її Юля. Та вона зустрічалася з моїм другом. Звісно, що я вдавав, що вона мені дуже байдужа і проводив багато часу зі своїм другом без лишніх намьоків на симпатію. А знаєте, для мене було так не приємно танцювати медляки з іншими дівчатами, водночас, бачити як вона обнімає мого друга і..... Одного разу я з того горя добре напився й пішов в один із будиночків. Притому не знав, що мене там чекає. 


Як виявилося, то я попав до ліжка та ще й до досить красивої дівчини. І тієї ночі відбувся мій перший поцілунок на п'яну голову. У нас ледве не дійшло до чогось іще першого гіршого.... Але слава Богу мене вчасно стошнило і я вибіг з будиночка. Притому, що на той момент, я думав, що мене тошнить саме від дівчини, а не від алкоголю. Вибігаючи з її кімнати я сказав: "Сьoгодні я був п'яний, тому завтра я тебе не буду пам'ятати! Тому, прийди перед сніданком до мого будиночка і чекай перед моїми дверима. Наступного ранку я прокинувся і побачив у своїй кімнаті "знайому" дівчину. 

Але поряд з нею стояла та сама Юля й інші дівчата з мого будиночка, яким вона розповіла про нашу "бурхливу" ніч. Я вдавав виглляд що її не пам'ятаю і на слова: "Привіт, я прийшла як ти казав!" Я сказав "Хто ти така!" Вона розплакалася і побігла. А вже далі після цього усі дівчата з мого будиночка по черзі підходили до мене і били по писку, і казали що  я "хам". В їх числі була і Юля. Вже висновок самі бачите, що мій перший поцілунок був через нещасливе кохання з дівчиною, яка мені була байдужою. Тому, не повторюйте моїх помилок! Був би я мудріший, поцілував би Юлю з тією силою свого серця, яка стукало кожен раз біля неї поруч...


Василь 22 роки (м.Львів)

Немає коментарів:

Дописати коментар